på väga hem igen...

Efter turen i Falkenberg sitter vi nu i bilen på vägen hem. Blev inget bad idag för Darling bangade, vilken tråkmåns va???

Iaf började dagen med frukost hos min mamma innan vi begav oss till Blomsterlandet för att köpa blommor til gravarna, köpte ljus igår. Åkte sedan om min syster och kollade med hennes granne att stugorna va lediga nästa gång vi kommer upp, tänkte bo där då.

Självklart blev det fler kort=)



Ett kort som mamma har på sin vägg på oss 4 syskon. Jag är den minsta som ligger på golvet som en liten knubbis;)



Blommorna till gravarna som jag fixade till lite, med vita sten...



och en liten kyckling. Det är ju ändå snart påsk...

 

Farmor, farfar, farbror och pappas grav

 

Brors grav



Skogskyrkogården i Falkenberg där min bror ligger har otroligt vackra inslag



Nere vid Ätrans laxfiske.



Darling med en otroligt söt liten bäbis=)

och glöm inte rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Crawfoord

Sv: Jag med :)

2009-03-29 @ 21:19:01
URL: http://www.metrobloggen.se/osc
Postat av: B E R G O D A L V A N A. C O M

Åh så vacker kyrkogård då

2009-03-31 @ 14:26:45
URL: http://bergodalvana.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0