Jaha.. då va det tisdag..

Imorgon är det våffeldagen, men då är jag i Sthlm så jag funderar på om vi ska äta våfflor idag ist. Eller iaf jag.

Våfflor är gott som bara den, men kanske inte det nyttigaste, men man måste ju offra sig emellanåt, vilket kanske händer ganska ofta. haha
Har ätit frukost precis så nu ska jag ta mig upp och igång och försöka göra något kanske. Har en infektion under mitt ögonlock så mitt öga är jätterött och rinner hela tiden.Antar att jag fått in en ögonfrans under ögat under natten som irriterat.
Brukar försvinna efter ett litet tag=)

Kommer väl igen senare om jag bara kommer ihåg att ta med det mobila bredbandet till jobb denna gång. haha.

Imorgon är det lön och alla räkningar ska betalas, sen är där inte mycke lön kvar.
Visst är det underbart när lönen kommer, synd den inte kunde stanna längre på kontot dock...

Kommentarer
Postat av: Mahlin ♥

haha okej, jag kan inte äta det eftersom att jag är allergisk mot mjölk :) okej, kul. jag skulle endå tycka att det skulle va lite mysigt och köra i mörkret haha. nej det blir plugg, blandat med shopping och ikväll blire bowling. vad ska du själv göra idag? :)

2009-03-24 @ 13:17:00
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe, det låter bra de!

2009-03-24 @ 15:54:03
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0