Framme i Sthlm...

Ja nu ska jag ta mig en tur bak i släpet och lossa lite saker innan det är sängdags för mig. Efter en RedBull i magen så gick det smidigt att köra sista biten och det va ju skönt.

Om 8 minuter ska jag dessutom ringa til darling för han ska vakna och upp och hoppa lite så han kommer iväg till jobb. Han ska ha en kompis med sig på förmiddagen så han får lite sällskap iaf.

Nee, nu ska jag lossa lite. Lyckas jag få internet att fungera på Gullmarsplan sen så återkommer jag då, annars blir det i eftermiddag när jag vaknat igen. Mest troligt blir det en tur till Haninge Centrum igen och kolla in JC och dessutom ska jag nog inhandla lite lösnaglar så jag kan sluta bita på mina naglar... igen... hatar när man börjat då blir det masdsa små flisor jag inte kan ge faen i... grrr...

but hey, that´s me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0