Då börjas det igen...

Ja nu va man uppe i Sthlm igen och det är dags att lossa. Lastade i Skånes Fagerhult på vägen upp och va även inom Norrköping och lossade tre pallar. Nu ska det av en del här på DSV och sedan ska jag ringa och väcka Darling och hans kollega så dom kommer till jobb itid. Dom va och kollade på sitt företag som va med på Företagsrocken på The Tivoli igår så det är nog aningen trött där. haha.

Sen ska jag se om jag hinner gå och gymma lite här eftersom det inte blev någonting av hemma igår för jag skulle lasta och lossa utmed vägen så jag åkte aningen tidigare. Efter det så ska jag ta budbilen här och sticka till Uppsala och lossa något ställe innan det är sömn för mig för dagen. Kl 18.00 kör jag igång igen ikväll. Så hör ni inte av mig innan så ko mmer jag framåt kvällen.

Ha en bra dag alla=)

Kommentarer
Postat av: eelinjohanssson

Tack Detsamma! :)

2009-03-13 @ 09:02:17
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0