återvänt till verkligheten...

Åkte ju och hämtade Lillkillen på Dagis och drog sedan till Biltema alla 3 för att köpa torkarblad till Åddi. Så han ser lite mer;) Sedan lagade jag mat hemma, makaroner och köttfärssås och gjorde mig iordning för jobb. Stack upp till jobb för att hämta lassabilen, men där fanns ingen lassabil. Ringde ner till transportledaren och då visade dt sig att jag skulle vara ledig denna turen för att det inte skulle bli fö många timmar, så det va bara att åka hem igen.

Så jag smög mig hem o i hallen såg jag Lillkillen och gjorde tecken till honom att vara tyst o smyger in och skrämmer Darling som blev rädd. Och då menar jag RÄDD!!!! Han sprang på stället baklänges innan han ramlade bakåt.. haha... synen va väldigt kul och Lillkillen skrattade som bara den=)

Så imorgon slipper Lillkillen gå upp vid 5 för att åka till dagis utan jag lämnar honom vid halv 9 tiden ist.

Nu ska vi sticka iväg och mata pippi lite snabbt innan det blir mörkt ute.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0