Öresundsakvariet...



   



   



   



   



   



Vet det va ett tag sedan vi va på Örsundsakvariet med Lillkillen (Darlings son) typ den 11e Juni och den allra sista bilden är från den 12e när det va student. Glömde sedan av att vi hade kameran så det blev inte vidare mycke kort där... om jag inte sorterat dom i en annan mapp på datorn... får väl kolla lite på det.

Men mer bilder kommer det bli framöver, kanske redan i helgen=)

Ska lämna in min lilla dator på lagning nu med för den tar inte emot laddning, tur jag tecknade extraförsäkring på den=)

Nu ska jag hoppa in i duschen för Darling och lillkillen kommer snart och hämtar mig när dom jobbat färdigt. Ska hämta bilden och sedan blir det hem och fixa någon mat.

Någon som har ett förslag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0