Ny design...

men om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte riktigt det passade ihop. trots att färger och så passar, men det är något som inte känns rätt...

Att färgen i headern är vit och min text creme, eller att headern är ganska smal och gränsfallet för kort, eller att bakgru7nden blir ljusare i nederkant och sedan blir mörk igen. Har ju tagit bort den vita bakgrunden bakom inläggen och då ser man ju helt plötsligt mycket mera...

Men orka, kan man inte bara skriva in önskemål så fixar dom det åt en;)

Det är min dröm... hihi

Nu ska jag gå in på Gratisbio och se om jag kan klicka hem lite fler poäng...

Kommentarer
Postat av: Marika

Hör med ida som gjorde min:)Jätte go tjej:)Hon ville inte ha nått för det men jag köpte cult saker till henne:)Hon finns bland mina länkar:)

2009-01-07 @ 23:12:58
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0