lång dag....

Idag va jag för ovanlighetens tid uppe med tuppen och gjort en del saker. Va och fixade vinterdäck till hästsläpet och åkte ut och skulle fixa bromsarna och byta däck på det, men muttrarna satt så hårt att jag bara rundade kanterna:( så nu blir det nog borrmaskinen i dom ist. Ganska surt läge. Sen va det mest åka och handla och laga mat och sånt annat kul vardagsgöra, Allt avslutades med grönsaksstavar och dip och en dos Wii. Har köpt såna "rack" till det och det är aningen jobbigare... hihi, men ack så kul.

Nu ska jag sova och tror nog jag somnar iaf för jag är riktigt trött. Ska upp tidit imorgon igen ju så måste få sova några timmar.

Ha det gött alla=)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

sv: Åh, jag älskar sådana program! Fast ja, inte kul att se de stackars djuren lida, men, jag menar, skönt att de blir omhändertagna och räddade och sånt. ^^

2009-01-09 @ 00:45:51
URL: http://lifethrualens.blogg.se/
Postat av: carolina

precis ;) nästan gratis! himla snygg blogg föressten!

2009-01-09 @ 01:09:13
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0