snart kommer jag...

mitt internet ville inte alls fungera innan under turen till Sthlm så kunde inte uppdatera bloggen som det va tänkt. Så kommer komma en del inlägg senare idag när jag vaknat till liv igen. Blir ju träning igen idag. Så jäkla skönt att kunna öka på vikterna lite nu när förkylningen gått ur kroppen. Går lätt ett par timmar nere på Nautilus.

Gött är det...

Darling och lillkillen va nere på Love and Light i mån kväll och kollade på ljusspelet på kärnan. Jag och Darling va ju där i sön. (bilder kommer) Lillkillen va tvungen att ringa till mig efter och va helt lyrisk i telefon. Hille det va så  och det va si och det va fladdermöss och batman och ormar och blommor och äpplen och eld.. Ja det va inte lätt att hänga med inte;)

Blir nog ännu en tur ner dit på fre eller lördag. Jag vill filma det=)

Men ha en bra förmiddag alla warriors... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon!

sv. jaa elelr hur, haha :)

men allt bra med dje då?

2009-02-18 @ 09:15:56
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0