Snart hemma juh...

KL 17.56 hade jag fortfarandde inte hört något så jag ringer in till dom och får reda på att det är inställt, men det hade tydligen inte gått fram till vårat företag så då va det bara för min del att börja köra neråt. Så nu står jag i Torsvik och ska hålla min rast och kanske äta lite frukost...

Nästa anhalt blir 73:an för att tanka och sen bär det av til hemmet och försöka sova direkt så jag kommer upp i tid på fre.

Ska poå ansiktsbehandling kl 12.00 så det ska bli skönt. Men har fått lite sår i ansiktet för jag har en förmåga at fördriva tiden i lastbilen genom att riva på små plitor i ansiktet och det resulterar gärna i små sår... :(

Dumt....

Min kompis Rosa (den rosa nallen) låg bak i sängen när jag ställde bilen i natt, men Lotsen som körde bilen på dagen tyckte hon oxå skulle sitta säkert och satte henne fram med bältet på sig, så som hon satt i förra lastbilen med=)


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Jah, verkligen! känns som att tiden rinner iväg ibland! :p

2009-02-19 @ 22:50:33
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: rosy

hej nice blogg! söt är du också:) checka gärna in min sida! kram

2009-02-19 @ 23:20:47
URL: http://rosym.blogg.se/
Postat av: din älskling

du får ju ta en ny bild på nallen för den är ju gsammal vill hsa foto från din scania =)



puss

2009-02-20 @ 05:16:05
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0