Influensan...

Hur många av er har åkt på influensan än???

Darling ligger pall där hemma, ska hem och kurera honom lite, fast jag åker ju till jobb ´på kvällen igen.

Lillkillen va mest dålig i lördags morse, men lyckades få i honom dricka och även äta en macka när han kände att han klarade det. Sen va han pigg igen och ville ut i snön och man kan ju inte låsa in dom. Men det va en tidig kväll för hans del med täcket jämte oss i soffan. Sömnen är viktig när man är sjuk.

Försöker få Darling hemma att försöka sova han med så han blir frisk snart, men inget jobb för honom imorgon iaf och kanske inte resten av veckan heller. Men hoppas att han är tillräckligt frisk på tors så vi kan åka och köpa våran garderob så jag kan pyssla ihop den i helgen, om jag får vara frisk...

Så nu är det bara jag kvar, men jag är kanske en stålkvinna;) Fast man tycker man mår dåligt nu bara för att alla andra mår dåligt runt omkring en. But still I wish.....

Kommentarer
Postat av: sthlmBEAT [E L I D A]

jag har lyckats hålla mig undan influensan, men har däremot haft halsfluss :(

hoppas att du håller dig frisk!

2009-02-23 @ 22:37:35
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0