Hålla vad man bestämmer???

Hur jävla svårt kan det vara att hålla vad man bestämmer eller iaf meddela om man bvestämmer något annan med någon annan???

Bestämmer man en tid så förväntar man sig att det ska vara den tiden och inte ändras när man är på väg till en timma senare. Vad annorlunda man hade lagt upp dagen. Ingen stress och fixat det sista precis innan man ska åka.

Men det funkar inte om folk behagar bestämma egna tider utan att meddela. Jag blir verkligen pissed på sånt. Bestämmer man något så är det så annars får man ju meddela i tid. men som vanligt så förljer vi det som blivit bestämt senast, men oxå sista gången jag bestämmer något ihop. Hädanefter följer vi det som va bestämt först och skiter fullständigt i de andra.

Va likadant för nästan en vecka sen. Då flyttades mötestiden fram en timma sen helst plötsigt skulle vi mötas tidigare ändå för det kunde vara mycke folk och det fick jag reda på 10 min efter jag fått reda på att det skulle vara senare???

Förstår bara inte hur folk tänker. men nu är det slut på det. Jag ska kolla på melodifestivalen sen ska jag hem och sova.

Hoppas ni andra får en trevlig alla hjärtans dag...

Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Ja L&S var bäst ikväll! :-) Tyckte med lite synd att inte Amy's röst höll.



Förstår hur du menar i ditt inlägg!

2009-02-15 @ 01:15:37
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0