Finally...

Har nu suttit i tele med Tre och kollat varför jag inte kommer ut på mitt mobila bredband här i övernattningslägenheten vi har på Gullmarsplan. Han bad mig ändra en inställning för att se om det fungerade och det gjorde det. Inte för att jag har världens snabbast och bästa här nere i källaren, men jag kommer ut iaf=)

Nu har jag iaf vaknat och ska ta mig ut och promenera ett litet slag och se mig omkring. Alltid kul att se Gullmarsplan by day kanske. Promenar ju bara här nattetid annars typ. Sen ska jag bort till Lassabilen och mina kompisar i den. Jobbet börjar inte förrän 18.00 så ska nog försöka sova lite i lasabilen sedan med.

Har långa nätter när jag kör hemåt så då är det bar om man sovit så mycke man kan. Framåt 7 tiden väntar jag mig att jag kan få sova igen.

Nee, nu ska jag försöka posta detta inlägget för andra gången då uppkopplingen inte ville förra och hä'lften av meddelandet va inte arkiverat:(

Så nu kopierar jag det innan jag publicerar=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack, jodå vi höll oss inomhus=)

2009-02-11 @ 13:54:02
URL: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0