Update...

Ja är massa som ska göras och fixas nu... och blev mer jobb än jag tänkt...

Varför ska folk fuska när de renoverar lägenheter???

O detta är ändå en firma som gjort... vad jag vet...

har ju rivit tapeter och spacklat massor och rev idag upp det gamla golvet, fi faen säger ja vilket mööög!!!!!

massa gammal unken plastmatta under för att det skulle bli jämnt attlägga golv på.

Så nu får jag försöka mig på att bygga upp med lite annat, för det lägger jag då inte in igen. BLÄ!!!

Sitter och surfar efter ny kamera på nätet med. hade en Olympus 1030sw innan, men har råkat frlägga den på en fest och den va det ju någon som ville ha. Så nu är frågan vad man ska ha för någon.

Vill ju gärna ha en vattentålig kamera för bad och så, helt unerbart att inte behöva vara direkt rädd om den nämligen. Man har väl blivit bortskämd.

Men på Inet.se där jag köpte min 1030 har dom inte den kvar men dom har en Olympus µ TOUGH-8000 resp -6000. Det ska väl vara något liknande 1030 antar jag, men den hade fått lite dåligt betyg.

Sen vet jag inte heller hur mycke mer dykning det kommer att bli eftersom Darlings öra inte verkar klara av det sedan vi dök i Cypern. Så då känns det kanske onödigt att den tål 10 meters djup???

Kanske kan hitta en kamera som fått bättre betyg och som tål ner till typ 3 meter???

Någon som kanske vet någon som kan ge mig tips???

Sen ska jag även i morgon åka och köpa varsin kamera till mig och Darling som man kan ha när man festar och så så man inte slarvar bort den dyra kameran igen.............

Så kanske ska vänta lite med den vattentäta??? Det kanske kommer in fler???? Fast hade ju varit trevligt o ha nu när vi ska iväg och vädret kanske tillåter bad...

Vad jag hatar beslutsångest!!!!!

O då lider jag kroniskt utav det.. haha..

Nee... nu ska jag surfa lite till sen ska jag försöka sova o försöka vända dygnet så man hinner göra något medan det är ljust...

Ha en bra natt...

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas du hittar en kamera=)jo nog finns d svamp nu=)

2009-08-03 @ 23:17:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Nä, jag tkr oxå gratisbio är bra, men det kan bli, som du säger, ganska drygt :)

2009-08-03 @ 23:19:17
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja man mår så mkt bättre av att träna. man blir piggare och mår bättre :)

2009-08-03 @ 23:25:07
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Postat av: Laila

haha =) Vad händer idag? =) <3

2009-08-04 @ 11:06:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0