pics pics pics....

Ja det är ju så att jag ingen kamera har. Darling fotade dock ett par kort idag på renoveringen, men vet inte var han har sin kamera så jag får glatt vänta på att visa dom...

men andra ord: Ni får stå ut med en blogg utan kort än så länge... hehe...

Halva golvet lagt nu o fönster och dörr målade. Passade ju på att vara på stranden lite på eftermiddagen med lillkillen och Darling nu när värmen är hos oss. Hoppas bara den stannar nästa vecka med när vi ska iväg....

Ska göra så mycke utomhusaktiviteter så då är det ju skönt om det inte regnar iaf. Lite mulet gör inget, bara inget regn!!!!

Så till den som bestämmer vädret:

INGET REGN NÄSTA VECKA, TACK!!!!!!!!!

Ja inget annat kul som hänt dock. Ska upp imorgon bitti och lägga färdigt golvet, slipa den spacklade väggen (som jag hoppats torkat) och börja grunda den så den riktiga färgen kan komma på=) o så ska lister inhandlas och målas i samma färg med. Känns som jag skulle behövt en vecka till på mig, men har planer på att det ska va möblerat på lördag!!!

Om man ska inhandla sig en kamera imorgon.. har ju trota allt fått ut pengar från försäkringsbolaget för den förra så får väl lägga dom pengarna på en ny=) Har ett par funderingar...

men åhhh... satt och skulle leta upp bild på en av kamerorna jag funderade på, men den fanns ju inte kvar =( buuäääähhhhh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0