Nya tag i morgon...



Ska ta o väcka Darling och dra oss in mot sängen. Bara jag som är vaken och har svarat kommentarer och kollar på Djurpolisen. Världens bästa program=)
Men börjar bli varmt om min barm nu med en katt bebis som tycker den hyllan är jättebra att sova på.

Blev aldrig någon svärdis. Klockan sprang ifån oss alldeles för snabbt (ja på sina egna ben) så det fick bli piza ist. Darling fick hem lite rökt skinka och kassler och räkor från jobb idag. Han är duktig och får massa saker när han är på företagen och lämnar=) Så under morgondagen ska jag ställa mig och skiva upp typ 1meter skinka.... snacka om att vi får användning av presenten vi fick i vintras utav svärmor o hennes man.

Skärmaskinen kommer gå varm i morgon. haha...

Nee, blir inge mer intressant i bloggen idag. Ska försöka lägga ut lite bilder imorgon på det som har shoppats det sista med. Dock inge vidare till mig själv=(

Men godnatt iaf.

Och glöm inte rösta på mig=) nr5 är jag=)

Kommentarer
Postat av: my

Sv: joo kanske de kanske =)

2009-08-28 @ 23:41:20
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Ness

Ja jag vet, men jag vill bara springa och springa jag är typ beroende av de :]

2009-08-28 @ 23:43:46
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. verkligen! Sommaren ROCKS! :D

2009-08-28 @ 23:48:04
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: sværmor

det var bra att du andvænder den ju ,de e bara att skæra hahahha kram på er

2009-08-30 @ 08:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0