Gnarp.....

Va det nu betyder... haha... köpte iaf en kamera till Darling idag, jag väntar lite till då det inte är riktigt en sådan jag vill ha ändå... o dumt o köpa 2 liakdana om man inte tycker om de...

blir kanske kolla netonnet med kanske, de brukar ju ha bra pris på modell liten kamera... annars har olympus en som jag tycker är ok med. En som tål 3 meters djup, inte lika mycke som den förra men ändå.



En sådan kamera har Darling nu iaf och jag väntar ett litet tag till. Kommer säkert en till mig med.

Hoppas spacklet torkat imorgon så väggarna kan bli färdiga så jag kan ge mig på det irriterande golvet, hur jag nu ska göra med det... men vill iaf ha ett vardagsrum igen=)

Saknar ju soffa o tv... =)

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Den va faktiskt helt okej :) Aha, vad kul!

2009-08-04 @ 22:43:50
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja du är då alldeles för flitig =)

2009-08-05 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0