Mantorp...

Brukar vara under aningen andra omständigheter man besöker mantorp kanske, men denna gången blev det Statoilmacken och Dieselpumpen som fick njuta av min närhet;)

Fast bara några minuter till sen bär det av vidare mot huvudstaden.
Hemlasset i morgon är lite osäkert. Vanligtvis har jag ju mitt flyg hem, men en kollega kommer kanske bli lite för sen för att lasta det han skulle lastat så vi kanske ska byta.
Men det märker vi i morgon. Mig gör det inget. Är ju ändå helg.

Men hinner väl kansek vara ute i solen med lillkillen på fredagen lite med. Fast hans mamma ringde Darling precis att han hade jätteont i örat så dom skulle till akuten så Darling är väl där nu eller iaf på väg.
Hoppas innerligt inte han fått inflammation så han inte kan vara ute något nu när det är så jäkla varmt och skönt ute.

Ska ju bli lite kallare till helgen igen men imorgon och på fredag ska det vara varmt=)

Måste ha upp alla sommarkläder från källaren med, vem pallar gå med tjocka kläder när det är så varmt. Risken är ju att man blir svettig och då blir det kallt när man kommer in och så blir man förkyld ist... Nä av med kläderna i tid så håller man sig frisk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0