In the middle of the night...

vid den här tiden står jag i Ödeshög
ska hålla mina 45 minuter
alltid lika kul.

På torsdag kommer jag hem igen och då blir det helg för mig=)
Hoppas på fint väder till helgen så det blir grillat.

Idag blev det en tur i mataffären och sedan va det bara hem och laga mat.
Stekt panerad dvärgmal (fisk), potatis och en kall röra på gräddfil.
Mycket gott och blev mycke mätt=)

neee... ska köra snart så jag kommer upp i natt.
Ska lossa ett par ställen med budbilen i Sthlm oxå imorgon bitti
så det blir nog at försöka sova lite i lassabilen innan lotsarna börjar i Sthlm...

är ganska trött redan så det ska bli skönt att komma upp.
Ska försöka lyssna ut den sista ljudboken denna turen så jag kan byta på torsdag på biblioteket.
Boken jag lyssnar på just nu heter Låt barnen komma till mig utav Mikael Bergstrand.
Är ännu bara på första cd:n så kan inte yttra mig om den är bra...

Ha en bra natt alla.....

Kommentarer
Postat av: Mikke

I ödeshög? Ahaaa, det är inte så att du kör för ex. DHL lr så? =)

2009-04-08 @ 20:39:11
URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0