veckan...

Ja, Jag har ju varit ganska dålig på att uppdatera vad som händer under veckorna. Men gör väl ett försök. Har ju haft Darlings son här i veckan så då blir det att man gör lite mer än annars. Fast jag är ju iväg på jobb ganska mycke så far o son får en hel del egentid och vad dom gör då får Jocke själv skriva om. Han berättar ju för mig vad dom gör men lägger inte allt på minnet. Vet att dom va iväg och matade ankorna i torsdags tror jag det va iaf=)

Men iaf.

I Måndags hämtade Darling sin son hos hans mamma och sedan kom dom hem hit och åt fläskfilegryta som jag hade fixat till, sedan blev det typ bara diskning för min del och sen iväg till jobb, så intressant va den dagen... hehe...

På onsdag kom jag hem igen och sov några timmar. Gjorde väl inte vidare mycke den dagen heller vad jag vet. Kommer bli underbar update detta. haha.Kl 4 hämtade jag och Darling (ja han slutade i tid... ;)) hans son på dagis så då åkte vi hem och det blev lite tecknat och matlagning. Spaghetti och köttfärssås. sen som vanligt så vad det dags för mig att åka till jobb... igen...

Sen kommer vi till fredag när jag kommer hem igen och då träffade jag Darling o hans son på dagiset för jag ändå slutade samtidigt och flyttade över barnstolen och lite så. Vid ett halv två tiden blir jag väckt av att Soffi ringer och säger att någon har stulit min bil som stod på deras gård, men den va även återfunnen ett par km därifrån utan lite däck och så så då vad det bara att pallra sig upp och börja ringa polis och försäkringsbolag och allt. Kl 3 hämtade jag Darlings son på dagis och så åkte vi ut till min lilla bil för att kolla på vad där va för skador på den och göra tillägg i anmälan hos polisen. Sen kom bärgaren och hämtade stackars lilla gubben... :( Lill killen tyckte det va kul att se när bärgaren arbetade iaf=) Sen åkte vi och mötte upp Darling på Tropikariet fr vi tänkte gå dit, men neee, dom stängde 5 så det fick vänta en dag. Istället åkte vi hem och fixade mat. Stekt fisk och potatis. Efter det hände inte så mycke mer. Jag rensade tånaglarna på lillkillen och duschade honom. Han får själv bestämma vem han vill duscha med. Oftast blir det ju pappa, men inte alltid. Skönt han tycker bra om en iaf. Allt blir lättare då.

Kom iväg till tropikariet gjorde vi iaf på lördag förmiddag och jag måste bara säg att Me LOVE lemurerna... Klappade tom på dom lite oxå... hihi... Sen va det mest hem och fixa iordning lillkillen och få i han lite pasta och köttbullar för han skulle sova hos Farbror över natten. Åkte upp dit vid 4 tiden och vi satt kvar där till typ 7. Dom lagade spaghetti och köttfärssås där med så lillkillen och Darling åt där, men jag va inte hungrig. Tar igen det en annan gåmg=)

På söndagen kom min plastfarbror hit och skulle hämta min gamla dator. Han skulle se om där va några delar han kunde använda i den. O medan dom va här så kom även lillkillen hem me. Dom hade varit i hembygdsgården tror jag det heter. Har dålig koll här nere fortfarande... hehe... sen blev vi alla tre bjudna på thaimat här borta på hörnet av min plastfarbror. Gott. Sen åkte vi till Ikea för att handla en soffa, men den va ju givetvis slut. Grrrr... Så nu får man vänta tills nästa soffa som känns som ett wow när man ser den. Sen hann vi inte med så mycke mer. Lämnade lillkillen kl 18 och sen va det typ dags för mig att dra till jobb. Jo, förresten. Vi åkte om maxi efter med och rättade Darlings lotto han hade spelat... o vann... =) aningen rikare nu iaf... hihi...

Ja så nu sitter jag här ganska nyligen hemkommen från jobb och ska dra mig mot kudden några timmar. Varit vaken sedan halv 2 typ igår på dagen så börjar bli lite seg. Men jag bjuder faktiskt på ett par kort med som tack för att ni orkat läsa denna evighetshistoria... haha...

  

  



  

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0