måndag....

Vilka fyndiga rubriker jag har till varje inlägg nu... verkligen. haha... Tycker inte om det där fenomenet att man inte kan somna om efter man vaknat. Darling ringde och väckte mig kl 8.00 för att jag skulle gå ner och flytta min bil så hon inte får böter. Tror ni jag kan somna om sen??? Nee, just det. klarvaken. Hur kul är det på en skala när man ska köra hela natten mot Sthlm sen? Fick iaf lagt fram falukorv för middagen sedan. Ska laga korvstroganoff med ris, va grymt längesen man åt det och än mindre lagade det;) men har min hederliga gamla hemkunskapsbok kvar och den är verkligen super. Annars finns ju alla recept på internet, men brukar alltid göra min egen lilla variation ändå=)

Förövrigt står det väl ganska still. Har ett par mail att svara på om sofforna och garderoberna som jag har ute till försäljning. Måste försöka bli av med det så vi får plats med en säng till lillkillen. Han får ju utan problem plats i soffan vi har, men mycke roligare för honom och få lite mer hans eget. Kommer försöka fixa som ett eget krypin för honom med hans saker och så, nästan som ett eget rum=) får göra det bästa av den lilla ytan vi har. Får vi bara sålt soffgruppen och lite så så är det gjort på ett kick, för det är bara platsen som saknas.

Blev lite singstar för oss igår, va ett tag sen, det är ganska kul trots att man e kass... haha... så ska väl plocka undan lite från det och kanske lite mer städning. Har mest hall och kök kvar och ett helt källarutrymme oxå. gaaaahhh... kommer aldrig bli färdig=(

Men vi hittade en annan sak vi funderade på att sätta in för mysfaktorn, men återigen är det ju platsen. vi har plats för den, men var ska vi då göra av alla vhs och cdskivor??? Är iaf en eldstad utan rökutveckling som eldas på biobränsle. Men tror inte det blir av eftersom det typ är svårt att komma in i lägenheten som det är. =(

Nee, tråkat ut er fullt tillräckligt nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0