IP-adessernas mecka...

Har pluggat läst och kollat undertexter och mål i många olika saker nu, men allt rörande barn. rättigheter och olika saker vad som väger mest. att ett skrivet papper från socialnämnden väger lika mycke som ett domslut. Väldigt intressant faktiskt, kanske skulle blivit socialtant ist=) Läst igenom en del äldre rättegångar som varit med tvister i fråga om vårdnad och underhåll och barnens rätt till båda föräldrarna. Att det är viktigt för dom för deras utveckling. Att föräldrar inte inser det.

Klart man måste göra allt för sina barn, handlar inte om att få cash på fickan för att man har barn och inte heller att vårdnaden spelar någon roll vad gäller boende och ekonomi. Att båda föräldrarna får träffa sina barn om möjlighet finns är det som är huvudsaken.

Har även kollat upp varifrån IP-adressen kom ifrån, kan bli mycket användbart. Kan ju dock inte få upp exakt adress tyvärr om inte brottstanke till sannolika skäl ligger bakom och minst 2 år fängelsestraff kan om möjligen utdömas. Men fick fram gps koordinater på den och därmed avskärmat till ett mycket mindre område här i helsingborg. Där vi inte känner så jättemånga. Fick fram postadress och att det är ett Com Hem hus.

Ja ni som följt min blogg lite vet vad det är för något jag pratar om.

Ska nu försöka få lagt golv i köket och sedan fortsätta att läsa på mer lagar och förordningar.

Förresten. Ställer upp för barnet och den andra föräldern gör man om man vet att det behövs, men då måst ju man vara så ärlig och säg vad det handlar om och inte skugga det det handlar om och inte säg något om det. Man är ju ingen tankeläsare.

Men det mesta finns skrivet i lagar och förordningar och underskrivna avtal så det är bara att läsa innantill.

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

stå på er ..kram till er alla

2008-09-14 @ 21:34:05
Postat av: Marina

Såå jobbigt,men kämpa på det lönar sig alltid!Kram

2008-09-15 @ 14:03:14
URL: http://marinasplace.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

vet ni nu vart ip adressen kom i från ,jag e så intesserad før de var ju om mig de handla om ,de var ju jag som blev smutskastad så de førslår jag vill gå vidare med det ju,jag har sparat allt på min data ,den som skrev de ska stå sitt kasst som man sæger ,før nu e det nog kram på er

2008-09-15 @ 16:28:39
Postat av: S.Bryde

ang ip adressen så kan jag anmæla personen i fråga før det handla om mig ju,,och jag lovar att polisen tar de på allvar ju ,,,

2008-09-16 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0