händelser

På måndagen den 6e får jag fullt upp. kl. 08.00 på morgonen ska våran ena kise till veterinären och bli steriliserad, vaccinerad och öronmärkt. Lika bra att ta allt samtidigt. och sedan hämtar jag henne igen på eftermiddagen vid 14.00 och får vaka över henne lite medan hon vaknar upp riktigt. Kl. 17.45 ska jag vara i Landskrona för att göra en koll av min operation jag gjorde förr ett par år sedan som fortfarande är något skumt med. Kommer berätta mer om det när jag vet mer. Men kommer eventuellt ske en drastisk frändring av mig.... igen.... inte för att jag vill egentligen, men trivs verkligen inte som det är nu. Men får se vad min kära läkare säger om det. Vem vet, det kanske finns hopp för mig med.

Ingen som förresten vet en långhårig okastrerad hankatt??? Vill gärna ta en kull på våran svrarta katt innan hon ska steriliseras hon med. Ekonomin tillåter oss inte att ta båda samtidigt. Sen ska dom bara försäkras oxå, allt för att katterna ska känna sig säkra=) inte för att det ska hända så mycke när dom är innekatter, men man vet aldrig... ;)

Nu ska jag gå o posta ett par brev och försöka sova ett par timmar innan jag ska hämta lillkillen på dagis kl.4. Kommer bli en väääldigt jobbig natt om jag inte får sovit mer. Har ju varit vaken sedan 8 i morse och somnade väl vid 00.00 inatt eller något... Har jag tur så kommer Darling hem lite tidigt från jobb så vi kan äta vid 5tiden och så kan jag vila efter och han kan umgås lite med sin son under tiden=) Man sover oftast bäst på mätt mage=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0