wake up in the morning...

jupp... dags att vara vaken några timmar kanske. Ska ta och duscha idag med, ska bli så skönt, men ska vänta till Darling är hemma så han kan skrubba mig på ryggen... *ler* har ju ingen kraft själv. Fick mens igår med och en fruktansvärd värk på det. Räckte det inte med värken jag redan har??? Den som skär genom märg och ben för tillfället som gör att jag känner mig förpassad till soffan och instängdheten. Anar inte hur mycket jag vill ta mig ur detta just nu. Är det värt det??? Men ja det blir nog bra när det är färdigt.

Då ska jag engagaera mig åt mig själv, åt oss åt livet som ligger framåt. Alla pengar som man kan få in kan behövas... Alla poäng som finns att tjäna. Pratade med en fotograf som jag fotat väldigt mycket med, han har fotot lite åt ett skivbolag och förhoppningsvis gillar det hans jobb och vem vet... dom kanske behöver någon extra statist sen???? =)

Får ju hoppas och se lite... hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0