sthlm

Ja då sitter man i lastbilen på väg mot Sthlm. Än kör Darlingen, men om en dryg halvtimma så ska vi byta plats och möta upp 2 av mina kollegor och ha följe med dom upp resten av biten. Han sköter sig så bra Darling sååå=)

Nästa helg ska jag träffa en kompis som börjat fota modeller nyligen och behövde en "försökskanin" för att bli bättre. Så det är klart jag kan ställa upp och hjälpa vänner i nöd. haha.

Annars har det väl inte hänt så jättemycke direkt. Så det blir väl inte så inspirerande detta. haha.

Kisen går kvar med sin tratt där hemma än, men jag har iaf klippt av den en bit så hon lättare kommer åt maten och så. Men hon börjar no finna sig i sitt öde där hemma. Tycker så synd om henne. Tar av tratten emellanåt så hon får tvätta sig lite o då märker man att hon njuter=)

Ska vara lite social och sätta Darling i jobb sen att hitta lampor till min lastbil=) Måste börja göra den fin=)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

NU finns bild i bloggen ;D

2008-10-11 @ 01:28:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0