Saw 1

Ja den tittade jag ju på innan inatt eller igår kväll va det väl mer. Visst va den lite äcklig, men inte alls så hemsk som alla säger att den är. Ska fortsätta kolla på 2an ikväll tror jag och se om det blir något värre.

I bakgrunden nu rullar Da Vinci Koden, har redan lyssnat på ljudboken så jag kollar inte hela tiden, känns lite som om man redan har sett den typ. Men den är faktiskt bra. Ska även kolla på en uppföljare, om jag fattat det rätt, som heter Cracking The Da Vinci Code. Ska tydligen handla om upplösningen om koderna i dokumentärform. Berättar mer när jag sett den.

Nu har jag precis väckt Darling med, han ska ju till jobb. En annan ska hålla sig still och försöka sova en del sen när jag får ta av det värsta stödbandaget å jag kan andas normalt. Har sovit i halvtimmar nu i natt, men mestadels varit vaken. Ska länsa internet med sen=) 

och ja, det lär bli en del inlägg till=)

Kommentarer
Postat av: CityGirl

2.0 sätter väl igång igång idag iaf med det konceptet jag ska testa. Därför jag kallar det för 2.0 haha.

2008-10-22 @ 07:10:36
URL: http://citygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0