Linköping

Ja där står jag nu och håller min rast som vi chaufförer är tvungna att göra emellanåt. Dagen har förövrigt förlöpt ganska bra. Kom hem och körde lillkillen till dagis så Darling kunde åka direkt till jobb sen va det sova som gällde. Vid 13.00 drog jag mig ut sängen för att utföra några ärenden. Till Skopunkten och handlade lite skor till lillkillen och till Rusta för att han skulle få en liten ryggsäck att ha till dagis. Vid halv 4 plockade jag upp lillen på jobbet och sen åkte vi hemåt och han kollade på Lillefot medan jag fixade mat lagom till Darling kom hem. Vid 6 åkte Darling och lillkillen till Darlings morfar för han fyllde år och jag hoppade in i duschen och drog mig till jobb.

Imorgon fördriver jag tiden i sthlm medan Darling är ledig och ska fördriva hela dagen med lillkillen=) Vill oxå va hemma och göra saker. Åka till lekplatser och hälsa på folk och Fredriksdal och allt vad det finns, men jag längtar till snön och snögubbar, pulka och snöänglar...... men blir ju typ bara slask....

ja ja... nu är det dags att köra igen=) Så jag kommer upp någon gång iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0