legkoll vid 28...

Kom från jobb imorse och lämnade lillkillen på dagis så Darling kunde komma lite tidigare till jobb. Dagispersonalen frågade mig om jag inte sovit på natten... ehhh... neeee... ahr jag juh iinte. Har ju suttit och kört. Haha. Syns det så tydligt??

Hade efter maten idag två pojkar som fajtades om mig... hehe... hille e min... neeee... hille e min...

När jag va på Willys förra helgen så va jag så fruktansvärt sugen på öl, så jag tog ett sexpack 2,8:or och fortsatte mot kassan - Har du leg?? Haha... jag är 28 år gammal och får visa leg när jag köper 2.8:or på Willys fast visserligen även när jag köper cigg i affären här. Ska väl ta det som en komplimang att ungdomen sitter kvar;)

Imorgon blir det kalas för Marina har fyllt år=) men ska se om jag inte hinner överraska lillkillen med en sak innan, berättar vad imorgon när det isf blir av. Vi köpte en overall och en skjorta till honom idag och förra turen i Sthlm blev det en hood, ett par byxor och en super luddig hood... =) Blev även en sådan luddig hood till Darling med, men ingenting till mig=( men jag ska shoppa lite på Halens ist=)

Ska ta kort imorgon tänkte jag nu när Pärlan kommit tillbaka hem. Underbart. Hoppas bara den är vattentät nu.

Sömn nu. Mycket att göra imorgon + en liten kille som kommer och väcker en mycket tidigare än man är van vid, men så somnade han oxå för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0