längtar...

som ni märkt så har ju min blogg blivit väldigt tråkigt. Inga kort typ alls. Men det kan bero på att min digitalkamera är på reparation och älsklingens gick sönde för ett par veckor sedan och mobilen får jag inte att synkronisera med min dator så det blir väldigt lite kort just nu. Men ni får nöja er ändå.

Har varit i sthlm en sväng nu igen och darling har fått ha datorn hemma denna turen. Men nu ska han ju med upp så då ska vi ha med datorn. Han ska övningsköra så mycket som det är möjligt, beroende på vad han har för körtid kvar. Men massa backning blir det iaf.

Drömmer mycke om mat just nu... är hungrig som ni kanske förstår, hehe. Men vill först se när Darling kommer från jobb så jag kanske ska vänta och äta lite till han kommer hem. Blir inget avancerat visserligen, typ snitzel o potatismos, men gott ändå.

Fan, tiden går fort. Snart är det ju dags att fylla år med..... fast ett par månader kvar än iaf. Skönt det. Men har inte så stora förhoppningar på en födelsedag, är uppväxt sån och det känns bra. I familjen jag har hamnat nu är det alldeles för många som fyller år runt denna årstiden med jul och allt så det blir väl lite prioritet kanske. Vet inte vad som är roligast. Att köpa julklappar eller födelsedagspresenter.
Vad tycker ni?

Nu ska jag nog hungra vidare... ha det...

Kommentarer
Postat av: Joakim

NU ÄR JAG HEMMA så ut i köket med dig mohaha jag e hungrig ... skoja med dig du står ju redan i köket när jag kom hem bra du sköter dig :P .. nä skämt och sido--- det är bra att du lagar mat för in mat e så jävla underbar mummmssss inte konstigt att jag går upp kilo efter kilo ... snart döpa om mg till fetto jocke vad tycker du m det???...



nä puss på dig,, Joakim

2008-10-09 @ 15:06:04
Postat av: Anonym

Tack hjärtat!! =)

2008-10-09 @ 16:07:33
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Men då får du maila gratisbio så fixar dom det :)

2008-10-09 @ 17:49:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Marina

Jag tycker att det är mer stämning kring jul och så får man ge bort en massa presenter samtidigt så att köpa julklappar tycker jag är roligast.Vad konstig formulering det blev i min förklaring,men du förstår säkert vad jag menar..

2008-10-09 @ 21:09:32
URL: http://marinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0