Inte ensam längre...

Darling halkade på flaket och slog sitt lilla huvud idag så han har nog fått en liten hjärnskakning. Stackare. Illamående och huvudvärk och aningen yrsel har han så antar att det inte kan vara så mycke annat. Typiskt nu när jag inte kan göra så mycke heller. Men fick städat undan nästan allt igår ändå så det är skönt. Så vi båda åker upp och hämtar lillkillen på dagis sedan och ska åka och mata fåglar igen om det inte regnar. Blir en del bröd över och då kan man lika gärna mata dom små liven juh=)

Håller just nu på att koka kronärtskocka, mums, Darling ska få smaka äkta=) Jag tycker det är underbart iaf. Men sen blir det tors och potatismos=) Ska göra mycke mos så man kanske kan göra potatisplättar imorgon. Ibland rullar tankarna iväg till all underbar husmanskost man åt mest som liten... Har ju börjat äta en del kött nu med för barn tar väldigt lätt efter vad man gör och äter inte jag då allt som sätts på bordet så kan det vara lätt att dom tar efter. Så jag sorterar och äter bara det fina extra stekta köttet... ;) Men äter ju kyckling iaf och det älskar ju lillkillen så det blir det i många olika former=)

Neee... nu ska jag gå och se om den är färdig=)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket ;D

2008-10-27 @ 14:05:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0