en helg som denna...

Ja vi va ju inte hemma förrän på lördag middag typ så det blev inte så mycke man orkade göra då. Vi sov en del först, vilket kändes väldigt behövligt, innan det blev mat, rotfruktsgratäng och kotlett. Mycket gott. Sen va det lagom att sova ikväll....... inspirerande va? haha

Fast idag har vi haft gårdsstädning med grannarna här. Blev mycket fint här nu och massa plats för lillkillen att spela fotboll på=) Tror killen tog ett par kort här ute med sin mobil, men han sover vid den här tiden så jag vill inte väcka honom för det. Fick även röjt en del här inne med och mesta tvätten upptvättad. Bara nån maskin kvar som jag ska ner och slänga in så fort jag skrivit färdigt.

Försöker ju hålla mig vaken ett bra tag för jag går till Sthlm imorgon så då behöver jag va utvilad.

Höll ju på att glömma. Har invigt den väntande julen nu. GLÖGG!!! så underbart gott. Men jag gillar bara saftglögg och har hittat min favorit sedan några år tillbaka. Det är Hellefors Glögg i tetrapack. Har ni inte provat? Gör det. Kan verkligen rekommendera. Jag har druckit 3 stora koppar nu=)

Fick mail utav en fotograf jag pratat med och han hade jobb åt mig den 26/10, men jag ska ju operera mig den 21 så det gick inte=( Kommer få panik av att inte få röra mig. Kommer ju inte ha vidare ont, men får verkligen inte. Jag är en väldigt rastlös person som har svårt att hålla fingrarna still. Vill gärna ha saker att göra hele tiden. Är det inte att åka iväg så är det att mura väggar typ... Ja ja, vi får se hur det går. Darling ska bli "hemmafru" under de två första veckorna och jag ska ligga på soffan och zappa=)

see ya...


Kommentarer
Postat av: CityGirl

Hur är allt? Tycker du kör mycket nu eller dte gör du kanske alltid. Kramar.

2008-10-13 @ 08:59:19
URL: http://citygirl.nu
Postat av: Emma

HILEASOLTUN... Man får inte dricka glögg före den 1 DECEMBER... aaaahhhhhh!!!! FÖRBJUDET!! haha ;) men gud vad jag gott det är ja, har köpt min första flaska, men den står så fint på hyllan.. haha

Kul att du läser mig blogg, allt är bra med mig. Dig med?? Hoppas operationen kommer gå bra!!

Kram på dig!

2008-10-13 @ 14:39:03
URL: http://emmaellen.blogg.se/
Postat av: MiA

Lycka till med din OP, vad nu det är... Hoppas de går vägen för dig. Sköt om er =)

2008-10-13 @ 19:16:18
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0