diverse pics.

Ser det inte ut som om någon bil nyligen stått här??? På min plats i  mitt garage!! Darling såg det när han skulle ställa in Polly för veckan eftersom jag inte kommer kunna köra henne på ett tag.



Darling bytar olja och filter på sin bil+motortvätt. "Fotograf" Mange va me, men vet inte om det är Spiderman han försöker härma??

  

Ett par kort från insidan av min lastbil. Jag har inte alls några nalla där inne;) Mycke kossor och lite smileys som spelar fotboll. Dom måste ju få motion oxå.

  

Lite av det senaste inköpen till lillkillen. Dom luddiga Hoodsen fick ni ju i förra inlägget. Men lovar att ta kort på kavajen med som lillkillen hade på sig utanpå skjortan på kalaset i lördag. Han va så fin så.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0