Time to work...

Nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig mot jobb. Ska om falkenberg och lasta och om norrköping och lossa innan jag ska mot stockholm och möjligen lossa något där med. Segt att börja med en sådan natt, men får tänka positivt. Blir fler timmar av det och det behövs ju verkligen nu efter sjukskrivningen och allt.

Så nu plockar jag med mig datorn upp för har en del att utföra på den med.

Men efter två turer e jag ledig igen och då ska sista hyllan upp i Lillkillens rum och gardinerna som ska va som skärmvägar ska oxå upp då så han kan få ha kvar alla sina leksaker på golvet under tiden han är här så städas det på söndag bara=)


Kommentarer
Postat av: Superextravaganzanagelhårofransstudion

Kan man få en länk på denna blogg?

2008-11-10 @ 20:32:14
URL: http://www.studiosoltun.com
Postat av: Wysteriia

Svar: Yes jag har bilddagbok, är inte såååå aktiv där dock men ibland så ;)

2008-11-11 @ 19:10:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: F.d. anställd på F-COM

Hej Hille,

Jag undrar vad Peter Olsson sade när du blev sjukskriven. Jag vet att han blir grinig när hans anställda blir dåliga och inte kan jobba.

Tror att eftersom du är tjej så säger han inget speciellt.

2008-12-07 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0