mindre uppdate...

känner inte för att skriva av förklarliga skäl...

Men det är roligt hur lättlurade en del folk är...

ÅB idag och plocka stygn, nästa måndag är det jobb igen. Älskar mitt jobb men man sticker inte under stol med att det är skönt att vara hemma med. Men kände av en del men som ligger i kroppen när jag varit stillså länge, men mne... bara att börja röra på sig igen nu när det går. Tänkte jag skulle sovit lite till, men kom på att jag har ärenden att göra med en del myndigheter. Blev inget av med något sådant i fredags direkt. Vill ha mina saker tillbaka igen....

Det tär på en. Att bara gå utanför dörren känns för tillfället som en stor mur att klättra över, en pressande känsla som annars brukar infinna sig mest vid mörker. Känslan av att någon tittar och följer en. Har varit mycke nu sedan jag flyttade hit. Tänk om allt har ett samband. Det behöver ju givetsvis inte vara så, men tänk om. Man känner sig aningen förföljd men hoppas det släpper snart. Är en stark och orädd person, fast än så känslig. Kanske lite väl mycket ibland, men hey, thet´s me. Like it or not.

Va ju i Falkenberg i torsdags och hälsade på massor folk. Min underbara mamma, Liselott som precis fått barn och hennes bröder Micke och Beppe och Mickes vovve, min syster och hennes barn och katter och sedan även en tur mot halmstad till Jeanette och hennes sambo och deras uppsjö med djur. 3 hundar och 5 katter tror jag. Och självklart deras bägge barn me. Dom va på Helloween disco när vi kom men jag o Janet åkte ned och hämtade dom efter.

Va om Fynda i Falkenberg med och köpte en hög med julklappar och leksaker till lillkillen. Så nu har han massa pussel och "legokuber" vet inte vad dom heter. Men bra att ha sådant för deras sinne. Även lite mer ritblock. och inne i garderoben väntar ännu mer, bara vi får rummet färdigt vilket jag vill ha gjort i veckan, men den där jäkla soffan vill ha någonstans att bo över vintern iaf.

Ja nu har jag skrivit mycke mer än jag skulle.ha det bra alla nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men usch hoppas det känns bättre snart =S



Jo fast nu har hon slickat för hår som har fastnat i sårvätskan/varet =S Men vi ska till veterinären idag så de får allt söva henne och göra rent riktigt, ge henne antibiotika och sätta på henne tratt =)

2008-11-03 @ 08:55:00
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0