Cleaning out my closet...

Funderar starkt på att rensa ur garderoben snart me... men nu syftade jag mer på att jag måste städa. Vill bara att posten ska komma och se om polisrapporter och dylikt kommit så jag kan fylla i dom senare med. Men inte innan jag fått iordning. Måste ha bort soffan för jag vill verkligen få iordning där inne i sovrummet nu!!!!!

Nu när jag får börja ta i lite igen och fått bekräftat att stygnen läkt fint kanske jag kan ge mig på golvet i köket med kanske. Börjar ju jobba på måndag och vill ha fått gjort så mycket som möjligt innan dess. Sen är det dubbla julbor framöver med. Både med Darlings jobb och med mitt jobb. Massa god mat, mums.

Hepp. Ska ta och kolla posten nu och se om något kul kommit... ;) det ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0