tjohooo...

Igår firade jag och darling 3 månader=) Kanske inte låter så mycket, men vi har hunnit med en hel del under denna tiden. Men jag va mest hemma och sov så något vidare firande blev det ju inte, får hoppas att det passar bättre en annan månad=)

Fick även en annan glädjande nyhet utav chefen, the big boss, på jobbet att jag ska byta grupp och få en helt ny bil=) vet inte hundra ännu när bilen kommer, den står i Finland på tillverkning nu. Så det är sista turen till Sthlm jag kör med denna lastbilen, kommer sedan att hoppa lite mellan bilar tills jag får den nya och bytar schema. Ska bli helt underbart och ha en helt ny lastbil att börja dona med. Har planer för att klä den rosa invändigt;) inte hundra bestämt ännu, men har iaf bestämt att där ska stå "Blond Bitch Rules" framtill i fronten och "Soltun" framtill i rutan och Hilea Soltun på sidan av dörren. Måste ju synas en del.

Lotsarna nere i Malmö är inte så förtjusta i olika skyltar och sådant, men detta kan dom omöjligt täcka över;) får ju vara lite smart. hehe.

nee, dags för mig att gå o lägga mig så jag pallar hemfärden senare idag. Imorgon bär det av till Fegenfesten. Va många år sedan det var så bra väder så jag hoppas på rejäl tillströmning=)

Ha det underbart i solen så länge. kram kram

Kommentarer
Postat av: susann in køpenhamn

MAN FÅR DÅ GRATULERA ER ;) HOPPAS MÅNADER BLIR TILL ÅR ;) KRAM PÅ ER

2008-05-09 @ 09:07:58
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

grattis.

2008-05-09 @ 11:43:32
URL: http://tesslounge.se
Postat av: Marina

Härligt härligt!!Man kan ju inte fira varje månad även om man kanske skulle vilja..
Kul att du ska få en helt ny bil,klä den i rosa,tycker jag låter kanon hihi!

2008-05-09 @ 15:00:20
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0