en kväll som denna...

har jobbat massa timmar nu och älsklingen har varit med mig hela dagen på jobbet med. Han somnade visserligen... hehe... men det är han värld för han e min;) och dessutom alldeles underbar.

Imorgon ska han jobba och efter det drar vi upp till Falkenberg till min kära släkt och säger hej och umgås lite smått. Stannar i en stuga som vi hyr av en av mina systrars hyresvärd. jätte smidigt juh. Kanske åker ner och kollar på Skrea strand, kanske tar en tur på stan och kolla livet där. Blir juh lugnt för jag jobbar på söndagen. ska gå ut sent för jag ska lossa i Strängnäs vid 7 på morgonen innan jag intar min dygnsvila, eller vi, darling följer med igen. han är så underbar.Han va en hjälte idag när vi skulle last och jag rasade emellan lite pallar och slog lilla rumpan och benet. Kändes inte å farligt då, men väldigt vilket rivmärke o blåmärke jag har på rumpan och en jätteknöl på smalbenet, men det ska ju mäskas att man arbetar=)

Nu ska jag sätta igång med lite mat, jag vet att det är sent, men vi e lite nattmänniskor. haha.

ha dt bra så länge iaf=)

och Susanne: Din rival gav sin älskling 3 parfymer idag... hehe... emn nu va det ju inte jag som fick utan gav bort, men jag tyckte han va värd det;) vi kommer över nästa helg iaf och tjabblar lite goja.

Kommentarer
Postat av: Marika din kusin..

åhh ska du till sandra..va roligt..
fin bild:)
ge sandra en kram ifrån mig...

2008-05-30 @ 21:38:19
Postat av: Marika igen

SKA DU GIFTA DIG???????

2008-05-30 @ 21:47:54
Postat av: Marina

Hoppas ni hade en trevlig helg!Men nu vill vi ha lite update..

2008-06-03 @ 16:54:32
URL: http://marinasplace.blogg.se
Postat av: S.Bryde

ja ja jag e din rival de tog du vel som skoj
hoppas jag hahahh jag skojar ju alltid om det (du vet mina barn ær mina) men de e bara skoj jag lovar ,jag om någon ær så glad att dom har træffat sin kærlek som dom e så glada før o trivs med så jag hoppas du fattar att jag skoja med dej ,,jag e så skit glad øver att mina barn mår så bra så missførstå ej mig ,,,kramizar på er ,,vi ses i helgen

2008-06-04 @ 12:30:50
Postat av: S.Bryde

håller med Marina UPPDATE OCH DE SKA VARA IDAG ;)

2008-06-04 @ 21:07:14
Postat av: S.Bryde

oki nu e de nog nu måste du uppdatera ju,,,,,tack før i helgen var så skitmyssigt ju kram på er

2008-06-07 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0