möbering...

Ja som jag sagt tidigare så har jag juh börjat en smärre ommöblering hemma, som inte blev riktigt som planerat. Får göra mig av med en del saker som inte får plats riktigt. Haha. Kommer iaf lite bilder hur vi bodde under tiden det andra rummet målades om och så. Tog ju lite tid om man säger så.

image72
Vårat provisoriska matbord...

image73
Sängen... en madrass på golvet...

image74
Mat bestod mycke av McD och annan snabbmat...

image75
Även drycken från McD...

image76
Man får fördriva tiden på något sätt... =) darling som lekte med sina pommes...

Kommentarer
Postat av: cippe

du la inte upp den fula bilden på mig vad du e taskig... men men du e min darling ändå jue

2008-03-18 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0