lite bilder

Kommer en salig samling kort i lite olika ordning. Men ni får hålla till godo med detta först iaf=)

image60
Från sista firmafesten med mitt gamla jobb. På Sjökrona och kollade på Rakt över disk med Clabbe. Mycket trevligt verkar jag ju ha iaf... hehe...

image61
Min shopping när vi va på Gekås i Ullared. Lite lagom va? =)

image62
Provar bh.... hmmm....

image63
Jocke lekte med sin telefon lite... Jag måste rymt från psyk... hehe

image64
Alla har vi barnasinnet kvar... Fynda i Falkenberg har en del kul saker...

image65
Visst är jag snygg...

image66
Anneli och Louise...

image67
Min darling och Anneli... med hans glasögon=) Visst är som söta=)

image68
Svärmor och hennes karl... =) Susann och Michell...

image69
Darling och jag i soffan hos Susann och Michell i Danmark...

image70
Visst är vi för söta... =)

Hille - trögar i passagerarsätet i lastbilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0