väntan...

Arlanda, mitt andra hem, haha. Här är det ställe man nästan alltid får vänta på godset. Men hardom inte fått in sakerna så får man glatt vänta på att det kommer så dom kan få på det på min lastbil och jag kan föra det vidare till helsingborg. Hade flutit så smidigt fram till nu ju, men vem har turen med sig alltid? Särskilt om det är som idag, fredagen den 13e...

Dock ingen otur ännu och älsklingen ligger hemma och sover så jag hoppas att inget händer honom heller. Jag vill ha kvar min älskling juh..

När jag kommer hem imorgon blir det att åka iväg och handla lite matvaror och hem och städa. Mat ska vi självklart ha med, vet bara inte riktigt vad, men lutar väl åt grilla tror jag. Sen blir det nog en tur ned till hamnen och fiska lite=) sen om det får plats i frysen är en annan sak.

Måste bli lite duktigare på att fotografera med så jag kan visa lite kort. Min blogg börjar bli en sådan tråkig blogg med bara text. Inte alls lika kul att läsa då juh.

Nu ska jag fortsätta vänta och surfa lite rundor på nätet... hehe...

ha det bra.

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Tjenar skulle bara tala om att jag saknar er o våra goa helger tillsammans kramizar på er båda

2008-06-15 @ 00:01:04
Postat av: Marika

Glad Midsommar Kuzze

2008-06-20 @ 09:58:37
Postat av: S.Bryde

ja men hallo ska man alltid behøva skriva att du ska uppdatera dej ??? nha en glad midsommar på er båda kramizar från SUSANN O MICHEL

2008-06-20 @ 15:36:03
Postat av: S.Bryde

nu sæger jag det bara en gång till UPPDATERA DIN SIDA NU NU NU NU NU

2008-06-27 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0