jag och rastplatserna...

Stackars darling blir lämnad åt sitt öde hemma... ensamheten... fat ikväll är han faktiskt iväg på en liten tripp uppåt med en kompis så han är inte själv iaf=) Jag kommer snart igen darling=)

På söndag ska vi till Tosselilla. Som kund hos länsförsäkringar så blev vi bjudna på det så jag och Darling och Tim o Linda och deras son Gideon ska åka dit. Kul och göra något med dom igen=) Håll tummarna för att vädret håller. Så vi kanske kan åka karuseller och bada lite och sånt=)

Nu ska jag in och gå på toaletten och sedan bär det av vidare uppåt. Än är jag inte så trött. blir ljudbok mesta av tiden nu när jag inte pratar med Darling;)

Nästa helg är det midsommar och Mimmi kommer ner från Sthlm=) Kommer bli jättekul. Hon åker med mig ner på natten till fredag och sedan med mig upp på måndag igen=)

Ha det bra iaf. kram kram

Kommentarer
Postat av: Du umgås med oss,men det är slut med det

Låt "din darling" få träffa och umgås med sin son istället för att du hindrar honom jämt och alltid ska bestämma över honom,han är rädd för dig fatta det.Alla vet det utom du.Sluta låtsas att du bryr dig han vet och han känner att du tycker det är jobbigt och krävande.Att du inte är en barnmänniska vet vi alla har känt dig i många år.Han berättar för många hur du styr hans liv och att han alltid måste fråga dig först alla vet HILLE.Hans kött och blod är hans sköt ditt så han i lugn och ro kan få vara med sitt barn!Vet du hur det är att vara utan Pappa? Tänk dig in i barnets situation,kan du se något objektivt? Mer än ditt egosistiska jag? Trodde vi aldrig om dig,riktigt lågt beetende du har och tar något från ett barn så som du gör,skäms du INTE? Trodde du va våran vän,men vi har bestämmt oss att inte fortsätta titta på längre.vi tar tag i detta nu och sluta ta hans dyrbara tid som han ska ha med sin Pappa precis när han vill.Stackars Joakim som ska få fortsätta att vara en liten fridolf som han kallar sig.Fan synd om Joakim och hans son tack vare dig.

2008-06-28 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0