Eftersom Hilea inte

Hinner blogga så får väl jag göra det lite då =)
vad har hänt...?
Jo kan ju skriva om att jag har lämnat min ica runda och bytat jobb..
kör lite längre sträckor som till göteborg västerås osv osv ...
i fredes när min lille tös kom från jobb så kunde hon inte sova dir när hon kom hem så hon var vaken länge till ca kl ett på eftermiddagen när hon precis hade somnat så tyckte jag tt jag skulle ringa henne och det gjorde jag ... jag väckte henne och frågade om hon kunde tänka sig följa med och hjälpa mig köra till västerås, uppsala kungenskurva och linköping för annars hinner inte jag hem til grillningne med mitt jobb ... Hille följde md och var vaken hela vägen upp hon hade ju bara sovigt fyra im efter hennes jobb  .hon fik inte mycket sömn stackare tycker hon är en stark tjej som pallar jobba så mycket med den lille sömnen hon fick... och att hon pallar med mig  =)


Jag är så JÄVLA glad över att jag har träffat denna lille underbara kvinna i mitt liv ♥  ,, hon får mig att känna meningen med livet .. Älskar dig innerligt mycket min Hille





Bild från danmark michel mammas man är fotograf!!


och en liten bilde från midsommar på mig och S:et



Tyckte vi var jätte fina!!!


just nu är Min tös i lastbilen på väg uppåt tråkigt jag vill ha henne hemma vi träffas inte så mycket  pga av hennes jobb men man måste ju jobba för kunna leva...det är så tomt utan henne en STOR bit fattas när hon jobbar...

men du e snart hemma igen ....ååååååååååååååååååå    saknar dig ju



Igår var vi ute med mitt nya jobb grillade på gröningen och sen blev det utgång!!!

vi var på crom och cantina efter grillningen det var najs   ...
men när jag vaknade i morse så  tänkte jag att jag aldrig ska dricka mer haha hur länge kommer det hålla ???
nä nu ska jag ringa min älskling och säga god natt 
ha det gott

Joakim
 

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej Joakim de var söt skrivet av dej ,,puss på er

2008-06-30 @ 08:37:34
Postat av: CityGirl

Stor öppning idag till min nya blogg CityGirl.nu, med rabattkoder och tävling från en ny samarbetspartner. Mvh // CityGirl.



ps. du måste vara med Hille.

2008-07-01 @ 06:58:47
URL: http://citygirl.nu
Postat av: sandra syster

gulligt:)

2008-07-01 @ 13:54:38
URL: http://loesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0