yeeesss....

Skönt o sova lite. Älsklingen somnade aningen tidigare än mig, men jag kunde ju sovamycke längre än honom... ;) Har två riktigt viktiga datum inom en snar framtid och det känn underbart. Längtar verkligen.

Men förstår inte riktigt en sak. Skitsnack, baktal och förtal???? Varför finns sånt egentligen. Ska ner en tur till lilla blå idag för är ganska trött på en del sådant nu. Finns någon som säger att det har hänt en sak med mig som aldrig har hänt. Men tydligen fins det vittnen och allt till det, men det konstiga är att jag inte varit med om det... hmmm... hur hänger sådana saker ihop. Hur kan någon lyckas filma och fota och vara med om en sak som hänt mig, men som jag själv aldrig varit med om??????? Fattar inte, men det biter inte på mig i vilket fall.

Mitt liv har precis börjat på riktigt nu. Vi kollar hus eller gård och har så mycke framtid framför oss så jag hade kunnat flytta berg för detta. Så det kommer bli så bra så.

Hade med svärmor och hennes man på en guide tur i min hemstad. Va riktigt intressant med. Trots att det va jag som va guiden så kollade vi på massa saker som jag själv aldrig någonsin sett. Det va en mycket trevlig helg och längtar till att få se lite lite kort och film därifrån... ;)

här ser ni ett kort på det vi tittade på... ser ni som sanden ser ut att röra på sig eller koka som dom säger. Vattnet håller samma temeratur sommar som vinter och på vintern bildas det då ånga över vatten nivån. Vattenytan ligger helt stilla medan sanden under rör sig något kopiöst. Sägs även att den är bottenlös. Va ju tvungna att prova så darling slängde bla ner en jordklump och vips så sjönk den genom sanden... hmmm... lite scary...





Korten på denna damm eller sjö eller brunn eller vad man nu ska kalla det va dom enda korten jag o älsklingen fotade med våran kamera... snacka om dåligt... hehe... men svärmor och hennes make tog desto fler så jag hoppas att dom kan skicka över några sedan me=)

kram kram på er. Nu ska jag fixa mat = Lax och potatis och gräddfilssås.. mums... Älskling kommer förhoppningsvis från jobb om någon timma eller så. Då blir det mat och lite farbror blå.

Kram kram på er..

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej helt klart gør vi en cd till er på de vi har filmat o alla foto får ni åxå ,,,,fan bry dej ej vad hon paddan sprider om dej du vet om att hon e sjuk i skallen de har jag sagt till dej ,och håll dej så långt borta från henne du kan hon e sjuk ,,,hon gør allt før att få en andledning till att ringa polisen ,de e hennes hobby,,fast polisen vet ju vem hon ær så dom bara skrattar och kan inget gøra ,synd bara att hon har sina barn ,dom far illa ju ,,,stå på dej ,,kram på er båda

2008-07-21 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0