tillbaka

för en kort stund, men blogg intresset har verkligen mer eller mindre försvunnit... kan det ha att göra med denna fruktansvärda förkylning jag för tillfället bär med mig. vet inte riktigt. men vill iaf slå ett slag för min syster som oxå har börjat blogga. (kors i taket) så gå in på hennes sida om ni vill ha ett gott skratt och lite humor i livet=)

och även ett slag för
City Girls sida som öppnat upp nu så in där med och kolla med er om ni vill veta mer om livet i hbg och recensioner av olika saker och ställen.

Kommentarer
Postat av: CityGirl

har du fått emailet med lösenord?

2008-07-01 @ 16:30:45
URL: http://citygirl.nu
Postat av: syster nybloggad

det är ju inte så att man MÅSTE vara rolig nu:)

shiiiit... måste kolla humorhandboken

2008-07-01 @ 17:18:12
URL: http://loesha.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

nej e du sjuk ;( trisst ,,har du sett korten ni fick?? vad tyckte du ,,jag tycker dom e kanon på er ,,riktiga kærleksbilder ju ni två små duver ,,kram på er från oss i danmark

2008-07-01 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0