Länkar

Nu har jag ordnart mina länkar i spalten här bredvid iaf, så trots att jag inte bloggar vidare mycke så måste ni ju ha rätt adresser att gå in på juh=)

Jo, Susann har sett korten=) jättefina. Tacka så mycke. Kortet i Svartvita skuggor hänger på kylen redan=)

Ska sova nu. Stockholm i eftermiddag. Älskling ligger och sover vid sidan om mig redan. han har sovit ett bra tag, men jag va tvungen att fixa lite först.

Men nu blir det god natt för mig. Ska försöka få tid att städa lite senare idag med om det hinns med. Annars blir det på sön.

Ha det bra alla iaf=)

Kommentarer
Postat av: CityGirl

Du missar väl inte rabattkoderna som finns i bloggen din smurf =)

2008-07-03 @ 07:58:41
URL: http://citygirl.nu
Postat av: kusse mika

ja den kommer att bli min..läääängtar

2008-07-13 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0