gäääsp.....

Va en otroligt seg morgon att jobba. Fick ju vänta massa och det tycker inte ajg är kul alls. Jag är sån som gärna vill jobba färdigt o sen är man klar. Men det händer inte sådär jätteofta iaf och det är ju tur det=)

om en timma startar jag Pink Lady här ute, fast är får hon nog heta Whity lady, hon har ju inte blivit rosa ännu=) Sen börjar färden först ut mot arlanda till och sedan neråt mot helsingborg. Bara någon halvtimma kvar till jag får reda på vad jag ska lasta upp för något.

Längtar till morgon när riktiga lönen kommer. Fick en lön redan idag då jag kört extra en sväng med killen och ja ge mig mer sånt=). Men imorgon kommer den riktiga, då ska räkningar betalas och lite shoppas inför resan som går av stapeln den 4e aug. Cypern två veckor inkl en kryssning till egypten=) kommer bli så underbart.

Även en datum där vi kommer minnas för alltid=) mer berättar jag då...

Har en hel del att göra imorgon. Måste kolla tid för vaxning nästa vecka och synundersökning och fixa lite saker på Åhlens så jag kan ha lite fina naglar på resan. På söndag verkar det även bli av med en fotosession ute i Arild, känns skönt. Håller även lite koll om någon fotograf kanske ska ner till Cypern, men verkar dock inte som det.

Va inne på Citygirls blogg och hittade denna otroligt fina blusen från H&M s höstkollektion. Jag som inte ens öppnat katalogen hemma ännu. Men tyckte denna blusen va så grymt snygg så jag va tvungen att sno bilden från henne och visa här=)



Nu ska jag kolla rundor lite.


















Kommentarer
Postat av: CityGirl

hihi vad söt du är.

2008-07-25 @ 13:28:47
URL: http://citygirl.nu
Postat av: CityGirl

Det är du alltid.

2008-07-25 @ 21:13:37
URL: http://citygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0