Dagens wacco:

En blondin ringer till sin pojkvän och säger;
-Kan du komma över och hjälpa mig?? Jag har ett jättepussel och kan för mitt liv inte komma på hur jag ska göra!! Hennes pojkvän frågar då;
-Vad ska det bli när det blir färdigt??
Blondinen säger;
-Enligt bilden på lådan ska det bli en tupp.
Pojkvännen bestämmer sig då för att gå över och hjälpa henne. Hon släpper in honom och visar honom alla pusselbitar på bordet. Han tittar på bitarna en stund, sen tittar han på lådan.
Sen säger han;
-För det första: Det spelar ingen roll hur vi gör, vi kommer aldrig kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp.
Han tar hennes hand och fortsätter;
Nu tar vi en kopp kaffe och sen...... han suckar....... sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i lådan igen.....

Kommentarer
Postat av: CityGirl

hbg-festivalen tror jag att jag dissar ganska mycket. Inga bra artister mer än Amanda Jenssen. Tycker det blir bara sämre och sämre. Satsar hellre på att åka till Göteborgs Dans och teater festival som är under Kalaset.

2008-07-21 @ 17:31:50
URL: http://citygirl.nu
Postat av: Martina Michal

SVAR: ESON är en god vän till mig. Och att han va med i dömmen kan jag kanske förstå eftersom jag kännwer honom. Mer knäppt med Natasha och Magnus.

2008-07-21 @ 18:48:53
URL: http://www.martinamichal.se/blog
Postat av: Wysteriia

Vad jobbar du med då? :D

2008-07-21 @ 22:22:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0