sthlm...

Nu ska jag packa det sista så jag kommer iväg till jobbet och mot storstaden igen. Börjar köra runt halv 7 tiden, så jag är uppe runt 4 - 5 tiden beroende på hur vägarna ser ut och hur mycke som ska lossas uppe i Sthlm.

Har blivit inbjuden till ytterligare än tävling, så ett par timmar efter jag kommit fram till Sthlm ska jag engagera mig i ytterligare ett par tävlingar. Vem vet, nån gång tycker man att man borde vinna=)

Va nere innan på H&M och skulle byta kjolen ja köpte till en storlek mindre, men den fanns inte inne där heller. Ska ringa i veckan och se om dom fått in den. Så kanske jag hinner hämta den i storleken mindre annars får jag skicka pojken till det.

Nä, nu måste ja packa. Ha det bra sålänge.

Hille - ville sooooova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0