uppe i ottan...

för min del är det faktiskt tidigt som bara den att vara uppe nu, va hela ca 5.5h sedan jag somnade så ska försöka sova lite till, men hade ett par saker att fixa nu på morgonen och påminde Darling om ett par saker han skulle göra med. Har kommit mycket nu som man måste ta tag i nu. Går inte bara att titta på när allt är så uppenbart.

Fick trevliga samtal när jag va iväg sist hos tjejerna så det va inte klokt. Oj, en del folk måste verkligen tro stenhårt på att dom är omtyckte när folk i själva verket bara blåser dom rakt upp i ansiktet;)  Ja ja, vill dom tro så får dom tro. Åter till min sömn som nog inte denna natten (dag) blir någon skönhetssömn.



Ville bara pusha en en gång för denna sida;)

Kommentarer
Postat av: MiA

Hmm, du ska sova....

Ha ha, nu luktar det nybakat i detta hus,, mmmm...

Jo, de går.. men inte mer än så.

Kramiz.... ;-) <3

2008-12-10 @ 15:51:47
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: MiA

FÄRDIG...



De luktar nicie, mmm men platsen behövs tro mig.

Använde både köket och min matplats.



<3

2008-12-10 @ 17:31:23
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0