pynt...

Ja idag har det åkt fram. Har sorterat ut skåp och lådor i köket. Massor som jag ska skicka upp till min mamma tillsammans med en massa kläder. Haha, stackars mamma eller Håkan e det väl mer för mamma e en skrotsamlare och Håkan vill ha platsen. hehe. Jag bidrar lite;)

Nu står lasagnen i ugen och lillkillen spelar nintendo ds. Efter maten ska han få öppna sina kalendrar som han har missat nu i några dagar och sen ska vi dra ut mitt hästsläp till Kate i Kingelstad för hon ska låna det när jag fixat bromsarna på det och så ska lillkillen få träffa pollarna kisarna kaninen och hunden... djurpark;) Har även köpt en liten present till Aragon (hunden) tror han blir lycklig över den. :) Men blir inte så långvariga där för Jeppe kände sig inte riktigt kry så det blir hem igen sen och fortsätta städa och vika massor av tvätt. Har blivit en del nu när jag tvättat som bara den=)

Nu är maten färdig och Darling kom hem med mjölken så bye for now...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Min mamma är också skrotsamlare...inte bra ;) haha

2008-12-06 @ 12:29:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0